onsdag 5 februari 2014

Insanity

Mobilblogg från trollyn påväg hem från skolan. Det har hänt en massa sedan sist. Jag har varit på största hemma festen och dansat fötterna av mig på ett international insanity party. Druckit en mycket god drink med namnet adios motherfucker. Jag har fått ta hand om en okänd dansk tjej som virrat runt i otroligt onyktert tillstånd mitt i natten. Jag har bokat fallskärmshopp, bestämt resa till Las Vegas. Flörtat med vår otroligt snygga kille som renoverar badrummet. Jag har varit glad, skattat tills smilegroparna värkt, varit arg, besviken, stressad, nervös... Men framför allt lycklig! 

Självklart saknar jag min familj, men inte ett enda ben i kroppen längtar hem. Hade jag fått välja hade jag flugit hit dom med en gång så att jag kunde få ha kakan och äta den samtidigt! 

Om jag överlever fredagen fallskärmshopp kommer jag uppdatera mer i nästa vecka! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar