tisdag 28 januari 2014

Too school for cool

Det har med att plugga pa hogskoleniva ar helt nytt, det har med att plugga till fyra olika kurser samtidigt ar ocksa helt nytt... Det kanns i skallen, vilket ar skont, da vet jag att den lever. Nagot jag dock markt ar att jag har valdigt svart att koncentrera mig nar det ar massa ljud omkring.. vilket gor det lite omstandigt att bo sex stycken i samma hus och inte ha sitt egna rum (no offense ladies, jag alskar att bo med er) Jag har suttit och last en text om recreation and tourism nu ungefar 6 ggr, for att jag tappat bort vart jag ar... Valdigt frustrerande! For er som kanner mig val ar jag lite av en over achiever, det vill saga att jag pressar mig sjalv lite for langt for mitt eget basta.. Men vad ar det man sager forsta steget till forbattring ar att erkanna problemet!? Jag forsoker verkligen att jobba pa det, trust me..

Anyways, jag far ta mig en runda med min laptop och se om jag kan hitta mig en egen liten plats for konstiga mig att plugga. Kan kanske vara bra att lara sig plugga och lyssna samtidigt dock! Multitasking challenge,  ACCEPTED!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar