måndag 27 januari 2014

Downtown.

Nu har det varit daligt med uppdatering igen! Alla klasser ar i alla fall krashade och klara, och jag fick de jag ville ha. Jag ar lite besviken pa journalistik kursen bara, som visade sig vara en kurs ur ett vetenskapligt perspektiv... det kommer inte bli latt kan jag lova. Jag har nog skrivit om den forsta uppgiften minst 20ggr..

Snart skall jag aka till skolan och ha min hospitality management klass, det ar nog denna jag kanner mest for. Tror att den kommer bli hur bra som helst!

I helgen var vi ute i downtown som var en besvikelse som hette duga... Vi var sa himla sugna pa att komma ut och fa dansa av oss. Vi horde oss runt och alla var eniga om att Stingaree var stallet vi skulle ga till. Som foreslaget gick vi dit.. 20 dollar intrade till att borja med... minuspoang redan dar... sen val inne pa klubben, var det trangt, trakigt folk, dalig musik, ja over lag valdigt valdigt daligt! Vi akte tillbaka till mission beach och inser att na vi ska nog stanna hemma och festa istallet.. Inget intrade, ingen taxiresa, trevliga manniskor och billiga drinkar.

I lordags-morse akte vi och upplevde little italy och deras farmers-market de har varje lordag. En marknad dar lokala farmers star och saljer allt mellan himmel och jord. Otroligt mysig lordag med superfint vader, go mat och inte att glomma de otroligt goda cheesecakes som vi kopte av en trevlig man i hjartmonstrat forrklade.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar