måndag 6 januari 2014

SDSU

JAG ÄR FRISK! Ingen hosta i natt och pigg hela dagen. Jag har nog aldrig varit så tacksam i mitt liv för något så meningslöst som hostmedicin. Men gud välsigna den som kommit på denna underbara produkt.

Well well, nu när förkylning och dylikt är ur världen så kan jag ju passa på att prata om nått annat. Till exempel tog vi tunnelbana/spårvagn upp till skolan idag. Jäklar vilket campus! Det är som en liten stad, med resturanger, caféer, theater area, gym, ja allt. Det stora problemet när allt drar igång kommer ju definitivt vara att hitta till rätt klassrum, tur är väl att jag har någorlunda bra lokalsinne i alla fall.

Jag lyckades med att matcha både naglarna och skorna med den fantastiskt goda Iced tea. 

 San Diego State University


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar