söndag 15 december 2013

Two weeks

NU JÄVLAR! Mindre än två veckor kvar. Nu börjar det pirra lite sådär gött i magen. Packningen är hör och häpna redan igång! Med tanke på att nästa vecka bara kommer bestå av jobb och veckan efter det, bara jul och umgänge finns det inte så mycket tid över till att packa. Eftersom jag också bor hos syrran behövs allt som inte skall med till USA packas ner i lådor, vilket inte är världens lättaste. Vad ska med, vad ska lämnas kvar? Beslutsångesten är hög kan jag lova.

Mina underbara kollegor har utan min vetskap planerat en avskeds-afterwork på torsdag, och ni anar inte hur glad jag blir! Kan inte annat än att älska människorna jag jobbar med och kan garantera att en och annan tår kommer fällas när vi säger hejdå!

En bild från förra fredagens bravader på Scandic! 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar