lördag 18 januari 2014

Inte bara rosa moln

Ny dator ar inhandlad och forsta inlagget utan svenska alfabetet. Jag har iofs kvar min gammla dator ocksa sa det lar inte bli sa manga av dessa konstiga inlagg.

Igar var en knepig dag med mycket upp och nedgangar. Det borjade med att vi akte upp till skolan for att fa information om vissa kurser som vi kan lasa. Hur bra information som helst och valdigt trevliga proffessorer. Jag har nu hittat de kurser jag vill ha och hopppas bara pa att det finns plats for mig nar det val kommer till krashandet.

Nagot som jag aldrig tidigare vetat att jag haft intresse for, visade sig tillslut bli den kursen jag vill ha allra mest. Journalism. Proffessorn verkar helt underbar och kursen verkar vara perfekt for mig. Bade jag och Emelie ar intresserade av denna, sa det hade vart kul att fa I alla fall en klass ihop.

Nar vi var klara pa skolan tog vi oss hem. Planen var fran borjan att vi skulle akt till downtown pa kvallen och kaka fin-middag. Men med andrade planer och en gnutta besvikelse bestamdes det att vi stannar i pacific beach istallet. Middagen blev en total flopp! Vi fick bord som var plaserat mitt i rummet, mitt i baren  typ. Otroligt hogljut och stimmigt... Vi satt kvar med forhoppningar att maten skulle kompensera den omysiga stamningen. Men detta var att hoppas pa for mycket. En torr kottbit med 20 ton pommes... Hummoret i detta skede borjade vackla ganska rejalt. Vi gick vidare till ett stalle ganska nara for att ata dessert (en dessert kan ju anda radda kvallen) Det fanns en efterratt pa hela menyn som vi alla tyckte lat ok, men sjalvklart nar vi skulle bestalla, var just denna slut. FUCK MY LIFE! Har har man betalat $30 for en middag som inte ens var vard $2 och som gradden pa moset fick vi ingen efterratt heller.

Inte ens den storsta margaritan kunde radda min kvall, sa lika bra att ga hem och lagga sig.


Jag hoppas pa en forbannat mycket batter dag idag! I eftermiddag skall vi pa basket! GO AZTECS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar